dimecres, 8 de setembre del 2010

L'orgasme de viure...












Aquest llibres són una part dels que m'acompanyen mentre estic davant de l'ordinador o llegint o escrivint. Sempre em són fidels...


L’orgasme de viure

de vegades duu

vinagre a l’estomac,

d’altres és com un préssec madur,

i encara d’altres és

una rosada que sembra el cos...


Viure o no viure...

De fet ja vaig començar

a viure sense preguntar-me

si ho volia o no ho volia.

De fet potser és difícil

saber el moment just

que comença una nova vida.


Hi ha poques coses que

em posin la pell de gallina,

i viure n’és una...

germinar vida és un tresor,

però respirar vida no té preu.

El diàleg amb les flors,

la conversa amb el mar,

la convivència amb la lluna,

el poema del sol.


Vida té quatre lletres,

viure, ja en té una més,

potser per això costa més...


onatge



15 comentaris:

  1. Sóc persona de tenir poques enveges, però una biblioteca com aquesta SÍ QUE FA QUE EN SENTI UNA MICA!!!

    ResponElimina
  2. Mireia no he posat pas una part dels llibres per causar enveja. Però no bec no fumo no vaig amb... Llegir sempre ha estat i és un plaer...

    Una abraçada sense llibres.
    onatge

    ResponElimina
  3. Vida és l'única cosa que tenim.
    Aprendre a viure és la feina més important.
    Viure intensament el millor plaer.

    Aquest comentari és de la Carme Rosanas,que per qüestions alienes a la meva voluntat no ha pogut deixar directament al blog, coses de la informàtica...
    Carme comparteixo plenament el que dius.

    Una abraçada amb la porta oberta.
    onatge

    ResponElimina
  4. Dels teus "vicis" n'estic malalta fa molt i no me'n vull pas guarir. I sí, certament, una companyia magnífica aquest tast que ens has convidat a compartir del teu espai íntim.
    Una abraçada cordial.

    ResponElimina
  5. Els llibres són companys fidels i fins i tot amics segons com. Viure amb llibres és més agradable.

    ResponElimina
  6. Respirar vida i llegir mentre respirem...Això és ser sibarita... i quin plaer!

    ResponElimina
  7. Veritablement, com diu la Mireia, fa enveja i és un privilegi de tenir aquesta magnífica biblioteca. Dius que només n’és una part d’ ella doncs, sincerament, et felicito de poder gaudir d’un plaer com aquest. Crec que tant per mi, com per molts de nosaltres: “Això sí és un orgasme “
    Encara que la vida que ens han donat per viure, també hem d’intentar que ho sigui en tot moment.
    Enhorabona !
    Des de Sinera, navegant cap el far.

    ResponElimina
  8. the silver blue sea em sap greu ser el creador d'aquests "vicis" que et fan estar malalta... En tot cas espero que els efectes secundaris siguin benignes...

    Des del far una bona brisa.
    onatge

    ResponElimina
  9. noves flors, em seria molt difícil viure sense llibres, des de petit que m'agrada la lectura, a casa sempre he vist llibres.

    Des del far...
    onatge

    ResponElimina
  10. Joana, doncs sí, és un plaer, m'encanta llegir. Pel matí i per la tarda quan trec la Fosca a passejar, sempre porto un llibre a les mans...

    Des del far...
    onatge

    ResponElimina
  11. Maria Consol, com ja he dit més amunt no he posat pas la fotografia de la lliberia per fer enveja a ningú, més aviat m'ha sembla que era com un petit homenatge a ells...

    Des del far...
    onatge

    ResponElimina
  12. M'agrada molt la darrera estrofa-reflexió.....salutacions des del dubte, albiro el far

    ResponElimina
  13. Elvira FR salutacions des de la realitat, albiro la llar de foc...

    Des del far...
    onatge

    ResponElimina
  14. Viure per gaudir del immens regal del gran llibre de la anturalesa on hi escrit el nostre nom, i on també la nostra la presència pot ser del tot espontania, descobrit la seva trascendència.

    Gràcies.

    ResponElimina
  15. Olga i Carles gràcies a vosaltres per ser-hi.

    Des del far una mica de brisa.
    onatge

    ResponElimina