dimarts, 13 de març del 2012

Cercaràs una flor...

















Obra de  Lilliana Comes

Cercaràs una flor
i trobaràs una creu...
La vida és un jardí,
reposa, però no t’aturis.
Després de plorar
et florirà el somriure dels llavis,
sentiràs com el cor canta.
Sí ja ho sé, sempre
hi ha el mussol de la nit,
sí, el del dia també...
Però també hi ha
la cançó de la nit
i la dansa del dia.
Necessitem estimar
i que ens estimin,
sinó és així, no és
pot curar amb res,
amb res que no
sigui estimar...
El foc necessita flama,
el fred caliu,
el mar necessita onatge,
nosaltres estimar.
No hi ha més fruit
que estimar, qui no
estima no viu,
està enterrat en vida,
que és el pitjor taüt...
onatge






















4 comentaris:

  1. Jo l'he trobada, la flor. Sense haver de cercar-la. M'ha vingut a trobar ella a mi.
    Bon dia, home del far.

    ResponElimina
  2. QUE MACO! AI AQUEST HOME QUE SEMPRE M'EMOCIONA! I PRECIOSA L'OBRA DE LA LILLIANA.
    ESPERO QUE ESTIGUIS BÉ, UN PETONÁS

    ResponElimina
  3. Jo vull cercar molts flors i tenir tot un jardí i vull que em floreixin molts somriures i que el cor em cantí la cançó de la nit o del dia...
    Petons i flors cap el far.

    ResponElimina
  4. Necessitem estimar i que ens estimin!, cuidar del nostre jardinet, regalar abraçades i somriures.

    Un text preciós!.

    Abraçades cap al far,

    ResponElimina